Wednesday, 9 September 2009

**bintang untuk Muad'z**

Kelmarin saya beli bintang untuk Muad'z. Hahaha -_____- bukan bintang apa pun tapi rompers yang bercorak bintang. Saya beli kat farahshopping paradise tu (tokey dia opismate saye). Tengok berkenan saya minta dia bawak. Tengok jer saya terus ambik lah. Chupppp payment tunggu gaji yer. Rompers ni sekali dgn hood...semalam balik cuba pakaikan pada Muad'z wahhh comei jer saya tengok si kecik tu (mahap yer saya puji anak saya sendiri tapi semua baby kan comei?).

Nak balik kampung minggu depan Muad'z pakai rompers ni lah..wah ibu semangat sungguh!!!

nota kaki tangan: abah kata macam bintang 3..isk isk isk

2 comments:

PUTUBAMBU said...

Mmg comel..!

boleh dibayangkan kecomelan Muad'z pakai baju tu..

bintang tiga pun bintang tiga lah..! tarak pa.. hehehe..

of coz its me la said...

putu
kah kah kah tu la apaknya..suka-suki dia..potong mood sat malam tadi

Blog Widget by LinkWithin