Friday, 30 October 2009

*** help me plz!!! ***

Help me please................Ini lah satu-satunya kerja yang saya malas nak buat. Nak lipat kain baju ni cukup la baloq. Kenapa la tak de orang cipta mesin lipat kain?? Tentu saya dah rembat satu. Memang la sakit mata tengok tapi nak buat macam mana tersangat lah tak dan nak lipat itu kain.
Adik botak asyik nak berkepit ja. Sekarang ni kalau orang lain yang ayun buai tu memang dia berbunyi la. Saya jugak yang nak kena ayun (ceh alasan di situ) Pendek ayat memang dia nak saya mengadap dia jer ler. Tu baru 4 bulan kalau dah banyak bulan banyak tahun?? Lu pikir la sendiri...Agaknya sebab sampai sekarang dia masih BF saya kot tu yang jadik melekat tu nooo.

Ada sesapa nak tolong saya lipat ini kain?? Sila tekan papan-kunci itu yes!!!

nota kaki tangan: letih ;(

No comments:

Blog Widget by LinkWithin