Tuesday, 27 October 2009

*** lama tapi berjasa oooo***


Tu "kopite" (ni sebutan mek tet saya yer) kat rumah saya. Dah buruk benor. Tu edisi zaman bila pun saya tak tau la. Budak2 guna untuk main games jer.
Tapi bila saya tak dan nak buat keja yang BOS saya bagi..hahahahhaha saya bawak balik rumah buat kat rumah la. Mujoq ada kopite antik ni..boleh jugak buat kalau tidak mau stayback sampai pagi esok saya kat opis ni.Huhuhu kesian adik botak..sebab malam adik botak dia BF tuuu.

nota kaki tangan: baru dok himpun duit nak beli kopite baru

2 comments:

iza iziana hasan said...

antik tu.....
hehehehhe

Madam Casper said...

tu la...agak2 kalau lelong laku ka tak yer?

Blog Widget by LinkWithin