Tuesday, 27 October 2009

*** partner in crime***

Beza depa berdua ni setahun jer. Tapi sama tinggi. Bila mood ok depa boleh main togeder-geder bila angin kus-kus masuk dalam badan..hah jawab nya...periuk belanga melayang la.
Ni waktu petang masa main beskal depan rumah. Tengok dalam bakul basikal tu ada bantai busuk. Bantai busuk tu kepunyaan "kakcik" yang baju belang2 tu. Memang lawak bila tengok depa bermain. Danish bonceng kat belakang ..bersungguh la kak cik nak kayuh basikal tu.
Last sekali danish turun tolak basikal tu senang. Bila dah jumpa buah nyoq dah depa sepak buat bola pulak...adoiiii

nota kaki tangan: memang penat anak 5 tapi besttt layan karenah depa yang macam-macam ada tu

No comments:

Blog Widget by LinkWithin