Tuesday, 27 October 2009

*** sensored***

Budak kecik ni memang mesra camera. Pantang nampak kita pegang camera mula la dia posing. Tak kira time tu dia berbaju ka dak. Gambar mula2 tu masa dia kecik lagi baru lepas mandi. Yang 3 lagi tu baru 2/3 hari lepas snap.Waktu pagi adalah tersangat la sibukkkkk.Semua benda nak buat. Kemas rumah sikit2, basuh pinggan , ampai kain. kejut kan si kakak dan bg chik mandi untuk ke sekolah. Dah la si kakak tu nak bangun punya la hazabb...adoiiii time -time tu jugak la Muadz buka radio nak susu. Sila maklum yang muad'z bila di rumah adalah tidak mahu FM ya..dia nak BF...
Bila semua dah selesai maka terjadi lah episod seperti di atas...dan apa yang penting kerja sama...

nota kaki tangan: Gambar dan cerita tidak berkaitan tapi hentam saja laaa

2 comments:

nizaa said...

amboiiiiiii...dah berkotak kotak nampaknya..baguih ni dengaq cakap cikgu..wakakaa

Madam Casper said...

nizaa
semangat tu mau ada hahahahaha satgi cikgu gak tension sbb anak murid tak praktikkan hehehehehe

Blog Widget by LinkWithin