Tuesday, 20 October 2009

*** redha jer***

Apa perasaan korang kalau sahabat/jiran yang kita tolong masa susah...bila dah senang, roda hidup dia ada di atas tiba2 buat statement yang korang dengki dan iri hati pada kejayaan dia???

Coh bagi tau apa korang rasa??

Saya??? mula2 rasa nak hempuk ja word dengki iri hati tu kat pala dia...lepas tu cooll...ada aku kesah?? lantak ko la..perasan la ko sorang2..hahahahahhahahahaha

en.atan?? redha jer ler dgn statement hawau dia tu..sok lusa susah minta tolong kita juga

nota kaki tangan: yer redha jer..orang bodoh sombong tak leh di layan...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin