Thursday, 29 October 2009

*** sopping erk?***


Bila zaman la nak beli digi cam macam di atas. Yang ada ni cap ayam ja..bila tekan punat nak ambik gambar shaking sikit ja gambar pun blurrr. Bagi aku yang buta gadget ni digi cam macam di atas tu kira dah canggih sangat la.
Tok!tok ada budget dak nak beli "kembre" (tu sebutan bg chik yer) seperti diatas??
Jawapan??? "non ado nya budget" ngeh ngeh maka camera cap ayam jugak la kita guna no. Tunggu tahun depan punya budget la. Tak pun tunggu bonus wakakakaka tu pun mengkalau ada..kalau tak dak pakat tengok kotak ja la noo.

Alamak lupa nak credit kat tuan punya gambar. Kalau ada sesapa nak beli camera tu sila masuk DI SINI.

nota kaki tangan: hari ni suara tak der macam itik nila jer gayanya sebab batuk..rasanya nak cau awai kot.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin