Tuesday, 24 November 2009

*** my breakfast***

Sekarang...
Hari-hari makan pulut serunding ni pas tu minum kak timah..
Dah addict..
Fuhh sedapp..
Sedap sampai tak ingat berapa kalori yang di tambah huhuhuhuhu..
Habis nak salahkan siapa?
Kakak yang jual pulut ni ker?
Jawab la....

10 comments:

*ayu the sun* said...

sedapnya kak!!!
nak ratah serunding tu boleh tak?
isk!!!

daela said...

teringin nak makan nasik lemak kat pulau langkawi...sedap2...

nord@esntek73 said...

fuhhh hmpa giler btoiii..mkn pulut cm tuuuuupos kt kami sama baru adil weiiii...kt sini pulut manis n nyok ade laaa..ntah ape2 rasa

nizaa said...

salahkan tuan kedai yang menjual pulut mentah lalu kakak tu buat sedap lalu menjual kepada kamu! hahahahahaa....

cik zatil said...

hahahahha..tak tahan gelak..adoi ada ke nak salah kan akak jual pulut??hehehe..

meh nak jawab kak casper.. salahkan mereka dan kuarga mereka.. ;)

Madam Casper said...

dila..
mai nanti akak belanjer yer...

ayu
hah nak ker?? boleh..boleh

nord
tu ler pasallll

nizaa
hahahaha jahanam kena luku la kalau pi tarbiah tuan kedai cam tu

cik zatil
ya u are absolutely rite dik...

PUTUBAMBU said...

ha..makan pulut byk2..
nanti lagik le naik badan tu.. <- cakap utk diri sendiri..hehehe..

* sedap tu beb..leleh ayaq liuq ni..

Madam Casper said...

putu..
tau tak per huhuhuhuhu

ibusinga said...

hari-hari pagi-pagi ke..
hari-hari pagi-pagi, tengah2hari, petang-petang??
bahaya tu...
:)

Madam Casper said...

doc..
erkk hari2..pagi2...

Blog Widget by LinkWithin