Monday, 9 November 2009

*** sama kan???***

Habislah curi gambar anak dara orang tanpa pengetahuan ibunya. Maaf ya Putu ambik pic anak dara awak tu tak bg tau. Bukan apa..rasanya Adik Botak dan Qaireen tu macam nak sama jer. Body builder tu sepasai..mata bulat tu yer jugak. Dan dua2 pun rambut kureng heheehehheeh. Yang beza tu jantina la...Qaireen is female dan Adik Botak is male...ada pahammmm..

nota kaki tangan: Putu ..aku rasa cam nak gigit jer nenen si qaireen tu geram...

3 comments:

ibusinga said...

sejibik sama la....
dua nampak tetek gebus..

Madam Casper said...

Dr Singa..
Tu la pasai,,,hehehhe tunggu komen mak dia plak ..apa mak dia nak kata

PUTUBAMBU said...

wakakakaa...!! sabor je lah..
sempat lagi nak gigit nenen si Qaireen..hehehe..
try le kalau berani..!! huhu..

betullah..nampak serupa jek depa...
comel..!!

Blog Widget by LinkWithin