Friday, 4 December 2009

*** andai itu my money ***

Andai itu my money
Alangkah bahagianya
Sah walaupun tak cukup inci kan ku lompat sampai ke siling office
Tapi apa kan daya
Itu bukan kepunyaan saya
Itu kepunyaan orang lain
Cuma tolong pegang sebelum tuan punya datang ambik
Tapi dapat pegang, cium bau pun kira ok lah...

nota kaki tangan: mau tau nilainya??RM50K jer

5 comments:

SharHanah® said...

Alangkah bahagianyer dapat duit sebanyak itu. Jom shopping! Y.E.S

NORHAYATI BERAHIM said...

macam geram aje casper pegang duit tu ha.ha..

ibusinga said...

alza satu!!!

nizaa said...

bawak lari jaa...hahahah

Madam Casper said...

sharhanah:
aaaa shopping bawak 50K rasanya kena pakai kontena bawak balik barang shopping tu kan?? hehhehehe

Kak Yati:
Ya la kak..dalam hati dok pk naper la bukan duit aku ish ish ish

Doc Singa
Haaaa..betoi nooo..

Nizaaa
Haaa kami bawak lari pi kat hampa nooo....

Blog Widget by LinkWithin