Tuesday, 15 December 2009

*** iklan sat!!!***



Dua orang budak kecik yang memakai cloth diapers.
1 insert untuk siang dan 2 insert untuk malam.
Jimat kak bedah oiii tambah2 bila tengah2 bulan tu kan.
Basuh dan boleh guna balik.
Tapi depa pakai ni kat rumah jer..kat rumah baby sitter tetaplah yang pakai buang tu jugak.
Dalam gambar ni kenapalah Danish ni tiba-tiba merelit jaaa???

6 comments:

Nordiana Nordin said...

ok tak akak bila diaorg pakai cloth diapers ni? kena rajin basuh le ek..

*ayu the sun* said...

kak..ayu kurang paham cloth diapers ni kak... memula cam paham.. pastu jadi tak paham.. akak buat la satu entry explain.. huhu..

(mcm la dh ade anak ek?)

ibusinga said...

encik ayahsinga kata...dah ada yg pakai buang..pakai dan buang je lah..bakpe susah2 nak basuh..
hisy....(kita nak sorok2 beli...)
hehehe

Madam Casper said...

Diana...
Hah ok la jugak. Akak boh 2 insert bertahan lama la jugak. Kalau 1 insert tu cepat benar la leakingnya.
Haaa kena rajin basuh la.Akak pakai time nak ujung bulan tu hihihihih

Ayu
erkk akak pun tak paham hahahahahaha...alah ni cloth diapers ni mcam diapers pakai buang tu la fungsinya. cuma CD ni kita boleh basuh dan pakai balik.

Doc Singa
Haaa beli jgn tak beli....

Madam Casper said...

Diana...
Hah ok la jugak. Akak boh 2 insert bertahan lama la jugak. Kalau 1 insert tu cepat benar la leakingnya.
Haaa kena rajin basuh la.Akak pakai time nak ujung bulan tu hihihihih

Ayu
erkk akak pun tak paham hahahahahaha...alah ni cloth diapers ni mcam diapers pakai buang tu la fungsinya. cuma CD ni kita boleh basuh dan pakai balik.

Doc Singa
Haaa beli jgn tak beli....

Mohd Ridzuan said...

sy nak pakai jugak buleh?kui3 :p

Blog Widget by LinkWithin