Tuesday 26 October 2010

Cik Anita Songeh Giveaway

Aku kena tag dengan Puan Nord. Dia masuk contest ni. Maka aku pun masuk...kalo menang dapat hadiah..kalo kalah pun dapat hadiah juga. Kawan2 baru.

Aku pun masuk la blog Cik Anita ni. Syarat-syaratnya senang jer uols:

Bold
1
. Follow saya punya belog (tak wajib, tp utk memudahkan update dari saya )-DONE
2. Perlu ada entri baru dan link kepada belog ini-
DONE
3
. Tajuk entry is : Cik Anita Songeh Giveaway.-DONEBold
4. Lepas dah join, sila
komen di post ini dah tinggalkan link anda. Biar mudah nak jejak nanti. Jangan di chat box ye. Nanti susah Cik Anita nak kesan.-DONE
5. Kalau rajin sila buat
sticky post ye :)-DONE
6. Jangan lupa
tag DUA orang rakan anda. Pastikan mereka tahu yee..-DONE
7.
Letakkan banner buruk Cik Anita di side bar anda ye. :) Thats all~-DONE

Ha simple dan senang jer kan?? Ops lupa nak bagi tau closing date ialah pada 30.10.2010 & the winner will be announce on 31.10.2010.

Masih belum terlewat untuk menjoinkan diri.Mungkin Cik Anita baik hati akan hadiahkan Proton Inspira pada yang bertuah yer :)

Ok aku nak tag: Putubambu & Kak Ja


Noted: Selamat berkenalan yer...Cik Anita


No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers