Monday 1 November 2010

budak zaman sekarang

(no subject)

Between You and Ifran Suhaizi
Ifran Suhaizi October 31 at 3:31pm Report
BUKAN APA SAJA SEBAB DEPA SELALU MARAH SEBAB TULA AKU TAK MAU KAWAN DENGAN DEPA.LAGI SATU KENAPA TAK PI SEKOLAH SEMUA ORANG DAPAT BUKU TEKS TAU.TOLONG JANGAN KAWAN DENGAN AZLI DAN DANIAL TAU...
Luqman Atiff Jambri November 1 at 9:41am
aku balik alor setar. tok sedara aku sakit.esok aku pi sekolah. kita jumpa di sekolah la.


Tengok...anak aku pun dah ada pesbuk. Dan yang tukang create tu tentulah aku. Dan tengok..tu classmate, boleh main mesej2 kot pesbuk. Aku dulu, kalau nak bg tau apa2 kat kawan tentu-tentulah kayuh geqek..pi umah kawan lepas tu pong pang pong pang bersembang. Betapa luxury nya hidup budak2 zaman sekarang. Serba-serbi canggih, mudah dan senang.

Haa kalo ada yang berminat nak add anak bujang aku oh ya please..sila lah add. Dan dah tentu aku yang review dulu. Walaupun abang ada account facebook dan ada excess nak log-in tapi tetap aku tak lepas pandang. Nak log-in facebook harus depan mata aku ya. Bukan apa, budak zaman sekarang kadang-kadang terlebih cerdik tu yang kadang2 jadik kot lain.

Erkkk..berapa banyak kadang-kadang daaa....



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers