Saturday 20 November 2010

GIVE AWAY: SAYA NAK MENANG

Yer aku nak menang. Aku nak menang hadiah Online Tuisyen Score A untuk anak aku.

Nama pelajar: LUQMAN ATIFF BIN JAMBRI
Darjah: 5 Amanah (2011)
Sekolah: Sekolah Kebangsaan Kelibang, 07000 Kuah Langkawi
Hubungan: Anak sulung aku
Lokasi: Langkawi , Pulau Lagenda.

Ok aku perlu menang contest ni sebab:
Aku agak kekurangan masa nak ajar anak aku sendiri.Balik kerja dah pukul 6 jadi kelam kabut nak masak untuk makan malam dan setel kerja rumah.(pihak penganjur sila terima alasan saya).
Luqman ni bukan lemah dalam pelajaran cuma kalau nak ajar dia kita kena rileks. Tak boleh nak push2 dia kalau tidak dia gabra langsung tak boleh buat.Daripada biar dia main games ja dalam laptop baik ada benda berfaedah yang dia boleh buat. Santai sambil belajar dengan Score A.

Tadi terjah blog Puan Nord . Dia ni memang rajin join contest-montest ni. Jadi aku pun tertarik nak join juga contest Online Score A ni. Syarat-syaratnya senang saja. Jadi ramai-ramai pakat terjah blog puan penganjur ni yer Yokoyopoyo. Cepat ler closing date esok jer.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers