Monday 22 November 2010

Punca segan

Punca aku segan baloq liat nak update blog yang tak seberapa ni sebab aku tak boleh nak letak gambaq. Camera cap ayam aku rosak. Aku dah tanya kedai sebelah office aku ni..camera yang paling murah berapa harganya.
Adik cute tu bagi tau yang paling murah "RM 599 jer kak" ok noted. RM599 maka tunggu tahun depan la. Sempat la aku nak himpun sehari 5 kupang. Lama-lama banyak la kan. Itu pun kalau Danish tak jumpa duit tu kalau tak selamat duit tu dia bawa pi beli belon dan lolipop. En.Atan dah warning (haa garang juga en.Atan tapi aku tak takut lalalalalala) tahun ni jangan nak beli apa-apa. Dia nak settle apa yang perlu dulu. Dan nak bayar duit saman RM750 sebelum 10/12/10 ni . Nak beli barang sekolah lagi...jenuh pusing otak nak fikir.
Jadi kalau post entry baru tak de gambar macam tak meriah pulak. Boleh ka itu di jadikan alasan?? Boleh ka??.

Ops lupa jom masuk baca blog ni best========> Chik Inn Tv 3

2 comments:

Mama Kembar Tiga said...

lebih kurang sama kes ngan mama ari tu plak. dah elok elok baru ja start blog, kamera plak pi rosak, hamaps betoi. pastu dok ambik gambaq pakai hp yg dah separuh nyawa jugak.. tup tup hp tu plak kong, tensen toi time tu, dah la tgh pokai... last last pi beli hp yg leh ambik gambaq lawa skit 5 megapixel, jadi laa nak buat update blog ja. kamera tunggu la dok kumpui sekupang sehari hehehe

Madam Casper said...

Mama..
Tu la pasaii..teringin nak letak gambar muaz dah besaq niii. Tak pa la kena tunggu duit tabung penuh dulu la hahahahahaha

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers