Friday 5 November 2010

Mereka lebih elok bersahabat jerk

Kisah benar. Tentang aku, mak angkat dan bapa angkat aku. Depa berdua ke sini dengan adik aku la..datang melawat ibu, bapa angkat aku. Depa berdua dah divorce lebih kurang 2 tahun dah. Mak angkat aku pun dah berkahwin lain dah.Agak panjang juga kisah depa tu. Biarlah rahsia keluarga. Mak angkat aku cikgu ya. Masa mula-mula ada masalah tu depa berdua memang tak boleh berjumpa. Tapi sekarang???

Wahhh memang aku terkejut bila tengok depa mai berdua. Boleh duduk serumah (of coz ada mak bapa angkat aku dan adik aku). Dan boleh bersembang macam dulu-dulu. Boleh bercerita. Gurau senda. Still lagi "ayah" dan "mama". Allah maha besar. Jodoh mereka sebagai suami-isteri setakat tu saja, tapi depa ada 2 anak yang perlu kasih sayang depa (anak dah besaq dah sorang dah kawin pun) . Dan aku rasa depa dah buang yang keruh ambik yang jernih...la ni depa bersahabat baik. Dan aku rasa itu lebih sesuai untuk depa.
BERSAHABAT.

Aku kagum dengan depa berdua.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers