Tuesday 14 December 2010

My Ayahanda..

Hari ni saja ja aku nak publish kan rupa ayahanda ku. Gambar ni pun aku cilok dari FB adik ku yer. Nama ja adik dok dalam friendlist tapi sepatah habuk pun aku tak pernah tegur dia no. Tak kose aku. Oh lupa kan hal tu malas dan penat dan sakit bila di kenang. Tak mau dah nak feeling Neng Yatimah mengalir air mata, migrain penat otak dok fikir semua tu. Aku pun dah ok dan happy dengan apa yang aku ada yo..

Mai nak cerita pasai gambar di atas, berdiri dari kiri: Adik lelaki Azlan, adik ipar, baju batik hitam putih tu lah ayah aku. Sebelah dia tu ibu tiri ku dan yang baju pink tu adik ku (anak sulung ayah dan ibu tiri ku yo) Yang budak kecik 2 org tu anak sedara ku la.

Ko tengok!! happy kan ayah aku? happy kan?? Arghh angin kacangsemambu nak meresap balik jadi better aku stop ketuk kebod ni kalo tak dapat dosa kering ja. Tak mo la..tahun baru azam pun baru..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers