Thursday 24 February 2011

3 kupang 4 duit dah pun!!!!!

berjejan roti atas tu..pilih ja
Suka ayaq tu ...Sarsaparilla

My Lady bos yang baju coklat ya
Birthday Girl (girl la sangatt )

Malas nak citer dah. Tanggal 23/2 adalah hari lahir ku. Dah tua..masuk maghrib dah..x lama isyak, subuh ..lepas tu tamat. Hahahahah.
Birthday treat oleh bos aku kat The Loaf. Jadi inilah hasilnya. Memang meletopss food nya. Suka. Nanti nak check tabung duit dah penuh ke tidak, nak ajak family aku yang merenyut mai sini.
Happy birthday untuk diri sendiri!!!

Tet lupa, malam Selasa tu EA dah buat suprised. Tak de nya aku harap dia nak ingat apa2 almaklumlah dia tu pesen hari lahir sendiri pun lupa. Aku dah pesan kat dia balik awal sbb ingat nak ajak keluar pi minum teh tarik. Tapi aku rasa lama sangat aku tunggu dia, maka aku pun tertidur lah dulu. Aku sedar dia balik, angkat kepala dan say hii jer sambung balik. Tapi dah jadi macam tidur2 ayam. Time tu Danish, Muad'z dan Luqman tak tidoq lagi. Sayup2 dengarlah Luqman nyanyi " HAPPY BIRTHDAY TO U" tapi blurr lagi . Last EA suruh aku bangun dan taraaaaaaa ada kek engkau. Hahahahah mak terkedu seketika. Tapi sukaaaaaaaaa. Thanks tu EA yang berjaya mensuprised kan aku. Aku suka. Sekian.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers