Thursday 31 March 2011

Tajuk tak ketahuan!!!!

Hanya gambar ni jer yang sempat di ambik oleh Abang. Tapi nampak kan plate motor tu? Kisahnya??
Hari Sabtu tu kan aku bawa askar-askar ku ke UWW. Nih kejadian masa nak balik ke rumahla. Memula aku ikut dah budak perempuan naik sebiji motor. Pakai short ok. Dalam hati dah berkata-kata hehehehehe. Lepas tu kami singgah nak gunting rambut...sekali orang ramai jadi aku malas nak tunggu sebab memikirkan kelasakkan Danish. Aku pun pusing balik nak balik rumah jer sebab dok terbayang kerusi malas kat rumah jer. Sekali aku kena follow budak-budak perempuan ni yang memang dah over-acting kat atas motor tu. Yang pakai short hijau tu memang sakan sungguh. Yang lebih terkejut bila melintas jer kat gerai jual buah tembikai...dia boleh pusing mengadap mamat jual buah tu sambil tangan dia menggetel "boob" dia macam orang gersang. Aku memang terkejut dan semua askar-askar pun tengok. Memang tak percaya benda tu jadi depan mata. Terkeduuu seketika aku .....

1 comment:

Nora Deena said...

ya allah, ape nak jadi la budak skang ni !

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers