Monday, 30 May 2011

Tak tau nak kata laa


Tak tau nak kata apa lah. Budak dua orang ni belum la mandi lagi. Bangun pagi nak ikut abanhnya hantar aku pi kerja. Sebelum tu singgah bank dulu. Abahnya ada urusan. Sementara nak tunggu pintu bank tu di buka meronda lah aku dengan budak2 ni. Sebelah bank tu ada kedai tudung. Terjah masuk la aku. Tudung murah aku sambar la 2 helai. Tanya kakak dia nak tak tudung tu buat pakai pi mengaji. Dia nak..ada 2 helai ja untuk kanak-kanak. Kakak nak dua2 jadi aku beli la. Dah siap membayar Kakak yang excited tu pakai la terus dan budak kecik sorang lagi tu pun nak pakai juga. Dia tak sedar yang dia tu ada burung. Bila dia pakai, maka muka Kakak pun masam la. Marah la tu.Aku biar jer dia pakai janji dia dok diam. Tak larat nak kepung dia ni!!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin