Monday, 6 June 2011

Rindu


Rindu sungguh pada budak 3 orang nih. Ni tak sampai 24 jam berpisah. Kelmarin pi melawat kawan yang baru jer bersalin anak ke 5. Lepak sampai malam. Bila nak balik depa ni liat kan main. Maklum la x pueh main. Last sekali tinggal jer depa kat umah kawan tu. Kan main syok lagi depa. Tu dia...x leh nak lena aku semalam..sbb dok ingat kat depa. Kalau ada asyik nak pot pet ja kat depa. Tak leh jadik balik kerja nanti nak kena pi angkut depa balik. Tak best kalo tak cukup korum nih...7 juga nombor yang best!!!!!!!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin