Monday 10 October 2011

Dugaan...dugaan...

Dugaan. Ini bukan cerita P.Ramlee dalam filem Pendekar Bujang Lapuk tu. Ini betul2 punya cerita. Pendek cerita semalam-Ahad 9/10/11 kami dapat berita yang rumah kami duduk la ni owner asalnya dah serah balik pada gomen. Jadi kami nak kena pindah keluar secepat yang mungkin. Dalam keadaan sekarang nak cari rumah yang memang sah2 tak ada kosong. Dengan anak-anak nak exam..pening kepala aku. Sesekali aku rasa macam nak menangis sekuat hati. Rumah sekarang ni memang dah startegik sebab dekat dgn sekolah dan boleh harap la aku nak tinggal anak-anak aku. Kalau dah pindah nanti?? Usaha terakhir aku laki bini ialah nak buat surat rayuan agar kami di berikan tempoh hingga hujung tahun ni. 

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers