Wednesday 5 October 2011

Kena Pukul

Itu suami mak sedara aku. Aku panggil dia Pak Njang. Aku tak rapat sangat dengan depa. Dulu Mak Njang aku tu garang dengan aku jadik aku ni kan fesyen sentap...jadi sekali sentap makan tahun la. Aku bukan nya jenis cepat melatah bila kena kutuk ker...kawan-kawan melawak kasaq ker. Tapi ada la part-part yang aku memang pantang..dah tu kalau aku sentap makan tahun nak elok. Susah betoii.
Menurut cousin aku iaitu anak Mak Njang aku ..ayah nya kena pukul dengan jiran sebelah rumah merangkap sedara depa juga. Kes?? ermm berebut harta katanya. Aku x sempat nak tanya dia panjang lebar lagi..nanti kalau sempat aku sambung cerita pasai ni ok. Pic di atas, baru lepas buat operation dan 3/11/11 ni ada lagi satu operation. Kepala Pak Njang tu di sesah dengan kayu buat rumah tu ..mungkin kayu alang kot..
Jenayah ada kat mana-mana, kita sangka dirumah selamat tapi???

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers