Friday, 18 May 2012

Minyak 1.80

Aku dan Abang qajin jugak imbas nostalgia lama. Nostalgia warkah berlagu pilu masa kami kat kampung dulu tu. 
Abang @ Luqman la tanya aku ingat dak kami pernah isi minyak keta 1.80 ja? Ya time tu mmg aku tak dak duit dari rumah sewa nak balik umah PIL aku..signal minyak dah menyala. Last aku buat muka tebai pi boh 1 liter ja sbb aku tak dak duit. Adik petrol pump tu tambah 2 kupang jadi la 2 ringgit. Aku kata aku tak dak duit tu ja yang mampu. Aku nak pi umah PIL pun sbb nak bagi anak2 aku makan :( walaupun aku sedaq yang orang tak suka hek... 



Pic Che Nah tak dak kena mengena dgn cerita di atas. Saja ja tempek. Che Nah dan nak masuk 4 bulan..macam2 ragam dia.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin