Tuesday, 26 June 2012

Nak jadik Kak Chik ???



Anak dara kecik sorang ni lately suka sgt hisap ibu jari kaki dia. Haishh kata orang tua-tua nak adik lagi. Oh tidak. Dah rasa diri tu besaq sangat ke Che Nah yang nak jadik kak chik tu. Baru jer 5 bulan kamu tu.

2 comments:

Lizan said...

eh.. lagi 9 bulan dia dah setahun dua bulan... kira okey lah tu dapat adik baru ...hihihi

Madam Casper said...

Hishh tak nak dah awok...lotihhh...

Blog Widget by LinkWithin