Monday, 2 July 2012

Apa nama ikan nih?

 Apa nama ikan ni? Berwarna-warni sampai tak berani nak beli hahahaha. Aku ni pelik la jugak. Ikan yang pelik-pelik dan tak pernah tengok memang tak lalu nak makan. Nama ikan pun aku tak luluih. Yang aku kenai ikan pari, ikan jacket, ikan merah, ikan temenung-tu pun kekadang konpius dgn ikan pelata dan selar-
Maka dengan itu ikan yang sentiasa ada atas meja ialah ikan-ikan yang nama di sebut seperti di atas juga ikan sardin dan ikan bilis.

Apa nak buat walaupun anak dah 6 tapi bab nak minat masak ni dok 15% lagik..bila graf nak naik i dunno

No comments:

Blog Widget by LinkWithin