Thursday 4 October 2012

Tetiba blackout

Tetiba pagi tadi tanpa sebarang notis bekalan elektrik kat office terganggu. Adoii sentap betoi dengan TNB tau yang kat tenant depa bleh bagi notis yang dekat management office tak dak sapa inform.Mujoq semua kerja dah sempat di save. Kalau tidak meroyan i tau. Lepas tu turun ke bawah, jumpa staff. Tengok jam dah pukul 12.20pm, ermm langsung nak pi ambik bang teh la. Naik kat atas balik sebab nak ambik beg duit mak aihh gelap gelita satu office.Sebelum tu masuk bilik kecik dulu la lepas kan hajat..memandangkan gelap gelita hati ni sedikit cuak. Macam-macam rasa la timbul. Masuk bilik kecik pintu tu dibiarkan terbuka sikit. Saya memang penakut beb walaupun badan saya besar. Tetiba sekilas dimata macam orang lalu..mak aihh dan2 saya buat cepat2 dan cepat2 saya keluar dari office. Sebelum ni masa saya alone dekat office boleh dengar la dekat pantry tu macam orang mengemas.Kabinet dibuka dan tutup cawan-cawan berdenting. Tengah hari buta tu, dengar macam tu padahal dah sah2 saya sorang jer kat office. Bayangkan punya tahan nak terkucil..sebab seram nak ke toilet. Sudahlah toilet depan pantry....hukhukhuk. Bila dipasang Ruqyah terus bunyi-bunyi tu stop. 

Nanti sambung lah yer

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers