Wednesday, 6 August 2014

Harapan, Cita-cita , kehendak dan keinginan

Banyak sangat yang diharapkan, diimpikan dan dicita-citakan. Cuma segala hasrat terpendam macam tu saja. Rasanya makencik dah tak boleh nak lengah-lengah lagi. Makencik kena lestarikan apa yang makencik cita-citakan.

Hasrat nak produce satu produk makanan sendiri. Ya Allah memang bercita-cita dan behajat sangat nak ada produk makanan sendiri tau. Lepas tu jual lepas tu dapat duit banyak, lepas bayar segala hutang piutang. Kemudian boleh bersedekah. Itu hasrat hati makencik. Lagi pun pakencik nya dah plan nak resign. Nak dok qumah juai char koay tiew. Disamping juai char koay tiew kita suruh dia buat twisties dan tomyam pes ni kan. Skill masak tu jangan di benam begitu sahaja.






No comments:

Blog Widget by LinkWithin